26 Haziran 2011 Pazar

SIKICI PAZAR.............

Sikici bir pazar gunu, sevgilim annesinde, midem agriyor ve evde temizlik var......

oyle yavas ilerliyor ki, ben olsam coktan bitirmistim bosuna cagirdim kadini diye dusunup bezi elime alasim geliyor. ama yapmayacagim..... bos da durmak olmuyor, yoksa surekli deterjan tasi, onu indir bunu kaldir isi bana yikmaya calisiyor. en iyisi pc ile ugrasmak dedim ve gezinirken bir blogum oldugu aklima geldi=) yine bir can sikintisi halindeyken yazmaya basladigim sonra bir daha aklima gelmeyen, bir daha ki yazma istegimin nedense bloglarin yasaklandigi gunlerde hasil oldugu blogum......

yagmurlu bir 25 haziran gecesinin ardindan hava oldukca serin, yine de terasta oturmak keyifli, hele de komsunuz sizi rahatsiz etmeyen tinilarda piyano caliyorsa.......

sifresini bile guclukle hatirladigim birkac denemeden sonra ancak girebildigim bloguma yazacak onca sey vardi aklimda.....

secimlerle gelen fasist iktidarlardan, bugun bilmem kacinci oturumu yapilan universite sinavi ve ise yaramaz egitim sisteminden, meclise gonderdigimiz vekillerin iktidarin sozculeri tarafindan meclise alinmadigindan, burjuva demokrasisinin ne lanet birsey oldugundan, devlet tarafindan kurulan Turk Mimar Muhendis ve Sehir Planlamacilarin meslek orgutu olan, bilgi, donanim ve deneyimiyle bu alanlarda en guvenilir yapi konumundaki TMMOB nin hukumete muhalif oldugu, onlarin rantlarini engellemeye calistigi icin aptalca bir duzenlemeyle tasfiye edilmeye calisilmasindan ...... soz edecektim. ama yuzume gunes vuruyor, ruzgarin serinligi arada icimi urpertiyor, sahilde oldugumu dusunuyorum, daha dogrusu dusunmeden oyle hissediyorum, mayista bir ogleden sonra serinliginde dalga sesleriyle uykuya daliyormusum gibi........ tam o guzel anda misircinin, arkadasinizin, annenizin, kardesinizin sinir bozucu, keyif kacirici sesi gibi icerden ses geliyor........ dolabi cekmeye gitmem gerek .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder