25 Temmuz 2011 Pazartesi

27'ler Klubunun 40. Uyesi

Emy Winehouse'un 20 Haziran'da Istanbul'a  gelecek olmasi oldukca heyecanlandirmisti. Ne de olsa donemin en iyi vokaliydi ki bence uzun bir sure de oyle kalacak. Sesi ve yorumuyla oyle guzel anlatiyordu ki duygularini...... ve bizim duygularimizi..... karanliktaki duygularimizi, gostermek istemedigimiz....

Dun Pazar sabahi haberlerinde Emy'nin evinde olu bulundugunu duydugumda sasirmadim. Bekliyorduk. Turkiye konserine birkac gun kala uyusturucu nedeniyle yarida biraktigi Avrupa turnesinde gostermisti kendisini. Sarkilarindaki karanliga cekiliyordu. Hem de 27 yasinda.... Tipki Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison, Kurt Cobain gibi.... Belki de onlarin 27'ler klubune dahil olmayi planliyordu. O yuzdendi son zamanlardaki acalesi. Ne demisti Emy " Kelimelerdi elveda diyen, ben zaten yüzlerce defa ölmüştüm çoktan, sen ona giderken ben ikimize dönüyordum... başım dikti ve gözlerimdeki yaşlar kuruyalı çok olmuştu, hayat zaten içinden esrar çektiğin bir pipoysa ben de onun sert duvarlarına vura vura dönen bir bozuk paradan başka bir şey değilim"

Ben onu izlemekten cok dinlemeyi severdim aslinda. Kliplerine ilk kez bugun dikkat ettim. Unutmayayim onun o guzel, karanlik sesini diye.........

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder