6 Temmuz 2011 Çarşamba

oylesine bir yazi

Bugunlerde cumle kurmak beni yoruyor. Konusulan pekcok sey sacma ve anlamsiz geliyor.  Oysa burjuva demokrasisinin oyununa gelmedikleri icin meclisi boykot eden bagimsiz millet vekilleriyle, yemin etmeyerek beklenmedik bir cikis yapan CHP ile, futbol camiasini sok eden, Aziz Yildirim'in bile gozaltina alindigi operasyonla, Suriye'de devam eden bize siradanmis gibi aktarilan katliamla, Bin Ali Yildirim' a tekrar verilen bakanlikla, 3 yila yaklasmasina ragmen daha bugun acilan deniz feneri sorusturmasiyla, yalaka tiplerin iste goz bebegi olmasiyla, is yapmayan insanlarin her yaptiklarini abartarak buyutmesin ve bunun inanilamayacak sekilde ise yaramasiyla ilgili birsuru sey soylemek isteyip, sonra anlamsiz bulup susuyorum.

yorgun hissediyorum kendimi ama bunun rejimimin 3. gununde olmamla bir alakasi yok.

Nedeni uzerine yazarak dusunmekti niyetim: ama sevgilimin simsicak, icimi isitan kolu geldi kucagima. Ve simdi sadece ona sarilip uyumak istiyorum...........

Iyi geceler..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder