26 Ağustos 2011 Cuma

Tatil Oncesi Son Gun

Tatil parametreleri ile ilgili o kadar sey soyleyip, tatilin planlamasinin ne kadar onemli oldugunu belirttikten sonra hicbir plan yapmadan tatile gidiyorum :) plan yok, hazirlik yok.........

Bu yazin nasil gectigini anlamadim. Gec geldi ve kisa bir sure sonra bitecek. Ve ben evde havuza girmek disinda yaza dair pek birsey yapmadim. "Yillik izin" denilen seyin ne lanet bisey oldugunu da bu yil anladim. Yillik izinimden kalan o coook degerli 1 haftayi hemen kullanmayayim diye bayram tatilini bekledim sabirsizlikla.Ve o gun bu gun. Ne yazik ki hicbir hazirligim yok. Hersey bu aksama kaldi. Ama panik yapmiyorum. Ne de olsa sevgilim dusunmus planlamistir :)

Zaten bugunlerde benim icin o kadar cok sey yapiyor ki..... Bana nasil katlaniyor anlamiyorum. O kadar is yogunlugu yetmiyormus gibi bi de ustune evde benimle ugrasiyor. Tum stresimi, kaprisimi, gel gitlerimi, krizlerimi tasiyor. O yuzden "O"  benden cok daha fazla yoruldu bu yil. Bu tatili bu nedenle de cok istiyorum.

Tabii tatile cikmadan once yeni bir havlu ve yeni bir kot sort almak gibi yapmam gereken seyleri henuz yapmadim ama olsun. Bana suan da en iyi gelecek sey TATIL.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder